News Web

Fanpage dla kogo?

Dzisiejsze czasy to w dużej mierze kultura obrazkowa. Żyjemy coraz szybciej a co za tym idzie przyswajamy coraz więcej informacji. Z tego to powodu o wiele prościej jest nam oglądać obrazki, niż czytać informacje. Takie trendy wykorzystuje wiele firm. Tworzą one krótkie historie czy też promują prostymi sloganami swoje produkty. Tak to działa. Jednak ktoś musi się tym zajmować i dlatego prowadzenie fanpage jest obecnie właściwie zawodem. Jest to ktoś, kto musi się znać na rzeczy, ponieważ źle prowadzony fanpage może przynieść więcej szkody niż pożytku. Jest nawet powiedzenie, że pożary w socjal mediach wybuchają w weekendy i coś zdecydowanie w tym jest. Bardzo ważne w tym momencie jest mieć kogoś, kto to zatrzyma. Musi to być jednak osoba mająca pewne doświadczenie, ponieważ w innym wypadku może być to straszne w skutkach. Wyobraźmy sobie sytuację, że jakaś firma w sposób opryskliwy lub nieuprzejmy odpowiada na komentarz internauty?

Tak wić prowadzenie fanpage – http://www.studiogo.pljest zadaniem bardzo trudnym i odpowiedzialnym. Wobec tego kto powinien prowadzić taki strony? Jak powinno się prowadzić? Z całą pewnością musi to być osoba opanowana, musi to być osoba, która ma odpowiednie wykształcenie do prowadzenia komunikacji. Myślę, ze idealnie byłoby gdyby ta osoba miała wykształcenie opierające się o psychologię. Ważna jest również komunikacja. Taka osoba musi błyskawicznie ocenić komu i jak odpowiedzieć. Od tego zależy, czy to będzie sukces, czy jednak porażka. Pamiętajmy że porażka w takiej odpowiedzi, może się ciągnąć za marką długimi miesiącami, z tego powodu jest bardzo ważne, aby na taki stanowisku pracowała odpowiednia osoba. Wiele razy w historii naszego Internetu bywało, że jakiś pracownik wrzucił coś głupiego na profil firmowy i był z tego niezły potocznie mówiąc smród. Z tego powodu, trzeba bardzo uważać. Jak po tym widać, prowadzenie strony firmowej w social mediach jest niezmiernie odpowiedzialnym zadaniem, co za tym idzie, obsada tego stanowiska niesie bardzo duże ryzyko w przypadku pomyłki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *