Europa i świat Wiadomości 

Katastrofa jak w Smoleńsku. Tylko wszyscy przeżyli! Maszyna skosiła 100 metrów brzozowego lasu

Udostępnij ten artykuł znajomym!

To katastrofa łudząco podobna do tej, która wydarzyła się 10 kwietnia 2010 roku. Doszło do niej zaledwie kilka dni przed wypadkiem polskiego samolotu. Uczestniczył w niej samolot podobny do tu-154m – czyli tu-204. Maszyna rozbiła się w lesie w gęstej mgle. Spadła na brzozy. Nie jedną, a kilkaset. Ścięła ponad 100 metrów lasu i rozbiła się niedaleko lotniska. Od smoleńskiej tragedii odróżnia ją jeden zasadniczy szczegół. Wypadek Tu-204 wszyscy przeżyli!

W sieci trwała gorąca dyskusja na temat katastrofy samolotu Tu-204 Aviastar-TU Lot 1906, do której doszło 22 marca 2010 roku podczas podejścia maszyny do lądowania na lotnisku Domodiedowo. O wypadku rosyjskiej maszyny przypomniał jeden z użytkowników serwisu demotywatory.pl – zauważa “Fakt”.


KATASTROFA T

Chodzi o wypadek rosyjskiej maszyny, która leciała z Hurgady w Egipcie do Moskwy. Aviastar-TU-204 Tu-100, rejestracja RA-64011-4B, nie miał na pokładzie pasażerów. Tego dnia wykonywał lot transportowy. Na pokładzie było tylko 8 członków załóg.

Samolot rozbił się około 1000 metrów od pasa startowego lotniska Domodiedowo w gęsto zalesionym terenie. Spadł na brzozowy las. Do wypadku doszło w nocy, ok. 02:35 czasu rosyjskiego w gęstej mgle.

Maszyna skosiła ponad 100 metrów lasu. Straciła skrzydła, ale jej kadłub się nie rozpadł. Po uderzeniu w ziemię nie wybuchł pożar, chociaż w bakach maszyny było 9 ton paliwa. Wszyscy członkowie załogi przeżyli ten wypadek, ale czterech odniosło bardzo poważne obrażenia. Dwaj z nich trafili do szpitala w krytycznym stanie.

NewsWeb.pl
NewsWeb.pl
Napisz do nas: redakcja@newsweb.pl
JAK TO SKOMENTUJESZ? ⇓



POLUB NAS, BY WIEDZIEĆ WIĘCEJ!

POLECAMY

92 thoughts on “Katastrofa jak w Smoleńsku. Tylko wszyscy przeżyli! Maszyna skosiła 100 metrów brzozowego lasu

  1. świadek

    TO NIE BYŁ ZAMACH ONI BYLI PIJANI

    1. Wesley Poznański Wesley Poznański

      A jakże!
      Liberalni zrobili ci sieczkę z mózgu.

      1. StJimmy

        Prawda leży po środku 🙂
        Osobiście uważam, że Rosjanie wykorzystali tylko skrajny brak odpowiedzialności pilotów, podczas tamtego lotu.
        W myśl zasady, pozwól samobójcy się zabić. Poza tym te dwa wypadki poza mgłą i brzozami różniły się niemal wszystkim…

      2. Sławomir Kwiatkowski

        pijany zawsze przeżyje 🙂

    2. Odpowiedź

      Gdyby tam był Kwaśniewski to można by w to uwierzyć. Jednak nie uwierzę że ta 100 osobowa delegacja chlała w czasie lotu na Mszę w intencji ofiar katyńskich, gdzie czekały na nich tłumy. To podłe oszczerstwo!!!!!

    3. wojtek

      :-)<——-8

  2. Bartek Gajda Bartek Gajda

    W naszym TU-154M był wybuch jeszcze w powietrzu. Potwierdzali to świadkowie, dopóki nie zaczęli umierać z przyczyn naturalnych.

    1. WTF

      No w sumie kula w potylice…naturalnie uśmierci, a jakże…ale ja się nie znam, ja tylko stoję na kasie w Biedronce…

  3. TAS

    @Stjimmy powiedz w takim razie, dlaczego Rosjanie nie oddają nam naszego wraku i czarnych skrzynek, dlaczego samolot rozpadł się na 60.000 części, których część leżała dużo przed mityczną pancerna brzozą? Dlaczego teraz stwierdzono zniszczenie 400 kart wojskowych meldunków pisanych zaraz po katastrofie, dlaczego nie wykorzystano pełnego zapisu, obecnie znalezionego, w raporcie Millera?

    1. pepeg z gumy

      Bo mają ubaw z takich jak Ty, dlatego nie oddają!

  4. QUŃ

    Raczej stawiał bym tu na nasze stare poczciwe WSI… mieli zatargi za rozwalenie “służby specjalnych” i za wydanie wielu tajnych współpracowników WSI z rożnych krańców świata…

  5. Pp

    Proponuję porównać średnicę pni brzóz w tym “lesie” do brzozy ze Smoleńska. Następnie radzę przygwoździć samochodem najpierw w drzewko o średnicy 10 cm a później w takie o średnicy 35-45 cm z możliwie największą prędkością.

    1. proporcje

      Samolot ma się do drzewa o śr. 45 cm tak jak samochód do styliska od łopaty. Zasadne porównanie powinno uwzględniać proporcje.

      1. AC

        Samolot mógł ściąć brzozę na 12 metrach bo niżej nie schodził. Tamta brzoza nie miała na 12 metrów nawet gałęzi.

      2. Spec

        Proporcje – po prostu doucz sie.

    2. Do lądowania samolot podchodzi z minimalną szybkością.
      na lotnisku w Pyrzowicach izraelski samolot pasażerski skosił słupy oświetlenia naprowadzającego na pas, i co? i nic się nie stało samolot ani się nie rozleciał ani nie runą na ziemię ! ( słupy były metalowe !)

      1. olo

        bo to byl nasz izraelski pancerny czolgolot

      2. kudłaty

        A wiesz jaka jest minimalna prędkość lądującego samolotu?Zapewniam Cię,że nie jest to 30 km/h…

    3. lida

      Tylko kretyn mógł zaproponować taki test.

    4. lolo

      Porównujesz rozpędzone 1,4 tony do po nad 100 ton “odrzutowej” stali? Lecz się.

      1. cdsoftware

        Stali ? ciekawi mnie bardzo gdzie w samolocie jest stal – amelinum !! tylko i wyłącznie a nie stal…

  6. MarianO

    Lądowanie samolotu na lasku brzozowym jest podobne do lądowania na wodzie. Jeśli samolot leci lotem koszącym, czyli równolegle do ziemi (i lasku) to po prostu się ślizga po drzewach a kadłub jako najmocniejsza konstrukcja MUSI wytrzymać. Pokazane zdjęcie ukazuje, ze skrzydło po tym ślizgu jest niewiele uszkodzone. Puszczaliscie kiedyś “kaczkę” z płaskiego kamienia na wodzie?

    1. Kito

      Gratuluje, wygrałeś dziś internety

  7. arch

    doszło 22 marca 2010 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Przypadek chyba nie to był tylko testowy upadek jak widać tutkę potraktowali dodatkowym pierdolnięciem co by nikt nie przeżył

  8. gryz

    Rosjanie najpierw zrobili sztuczną mgłę, potem przy użyciu satelity stworzyli pole jonizujące o mocy 12 W, następnie przy użyciu 19 % roztworu magmy stworzyli złudzenie super lotniska, następnie… przepraszam muszę kończyć-mój psychiatra krzyczy, że muszę wziąć poranną dawkę leków.

  9. bob

    Każdy prawdziwy Polak wie że to był zamach stanu aby dostać się na stołki, mataczenie w koło sprawy i robienie ludziom wody że na malutkiej brzozie urwał skrzydło, nie wydanie wraku a co najlepsze mycie go specjalnymi substancjami aby pozbyć się śladów trotylu, i jeszcze ludzie którzy znali prawdę to odwiedzał ich piątkowy samobójca. Ludzie przejrzyjcie na oczy!!!

    1. Bolec

      Każdy psychicznie chory miłośnik teorii spiskowych wie, że to był zamach już od momentu kiedy usłyszał w radiu czy też w telewizji, że się rozbili. Każdy Naiwny debil wierzy, że Rosjanie i Tusk nie posunęli by się do czegoś takiego. Natomiast niewiele logicznie myślących ludzi wie, że prawda wyjdzie lub nie wyjdzie po latach, a to co o tym sądzi zostawia dla siebie. Natomiast Donald Tusk powinien być postawiony przed trybunałem stanu za to, że przekazał tą sprawę Rosjanom.

  10. Masakra

    Czy ten samolot to w ogóle wyleciał z Warszawy? Dlaczego USA nie chce udostępnić zdjęć satelitarnych? Bo okaże się, że te kawałki samolotu to już tam wcześniej leżały tylko przykryte. Gdzie podział się kokpit Wyparował? Dlaczego niektóre elementy samolotu są w dwóch egzemplarzach? Dlaczego nie dopuszczono polskich archeologów. Bo mogłoby się okazać, że tam żadnych szczątków ciał nie ma, a te kawałki TU154 to są z zupełnie innego samolotu (i dlatego nigdy ich nam nie oddadzą). Pierwsza wersja była taka, że trzy osoby przeżyły. Ale potem jednak zmieniono wersje, żeby była bardziej wiarygodna. Nie tylko Wiktor Bater wiedział o “katastrofie” PRZED jej rzekomym zajściem. Odpowiedzialny (a raczej nieodpowiedzialny) pracownik kancelarii prezydenckiej już o 6 rano zamieścił na serwerze przygotowaną wypowiedź Komorowskiego o katastrofie Smoleńskiej, która wg oficjalnej wersji jeszcze się nie wydarzyła. Wszystkie oficjalne wersje “katastrofy” zawierają elementy, które nie miały miejsca, więc wszystkie one są fałszywe. Dlaczego? Bo ten samolot w ogóle się nie rozbił na lotnisku w Smoleńsku. Czy on w ogóle wyleciał z Warszawy? Nawet po “katastrofie” rosjanie jeszcze poprawiali ułożenie fragmentów “wraku” – ogon został przeciągnięty znacznie bliżej pozostałych części. Są dwa zdjęcia które to wyraźnie pokazują. Nie ma to wielkiego znaczenia, bo ten wrak to nie jest nasz TU154.

    1. Masakra

      Eugeniusz Wróbel – wykładowca na Politechnice Śląskiej, specjalista od komputerowych systemów sterowania samolotem, poddawał w wątpliwość, że wrak na Siewiernym to TU-154 o nr 101. Pocięty piłą mechaniczną 16.10.2010 r przez swego syna, który zdołał zabić i pociąć swego ojca, usunąć ślady krwi, zawieźć pocięte zwłoki do jeziora, wrócić i zapomnieć wszystko. Złego stanu swego „chorego psychicznie” syna przez ponad 20 lat nie zauważyła matka, która jest psychiatrą.

      1. Nazwa

        A co mówią czarne skrzynki ? 🙂

  11. Katastrofa katastrofie nie równa. Nikt z was już nie pamięta Lasu Kabackiego? Zginęła wtedy Anna Jantar.

    1. Rob

      Anna Jantar zginęła w katastrofie 7 lat przed katastrofą w lesie kabackim. Najpierw poszukaj zanim napiszesz.

      1. kz

        W lesie Kabackim nie zginęła Anna Jantar tylko na Forcie Okęcie. Gdzie desperacko dociągnął samolot kpt. Paweł Lipowczan. Jest tam teraz jego imieniem ulica. ( nie bazgrzę bez sensu)

    2. wojtek

      Typowy wyborca .niedouczonej.

    3. podpis

      Masz rację! W jednej samolot kosi las i wszyscy uchodzą z życiem a w innej wybuchają ładunki wybuchowe i nikt się nie ratuje!

    4. tekila

      Anna Jantar zginęła w innej katastrofie na fortach na Okęciu

  12. wygląda na to, że kosili las bez wysuniętego podwozia, a polski TU 154 miał wysunięte, bo chcieli lądować i wywróciło podwozie aż do góry!
    Skosili 100 metrów, a ile KOSIŁ TU 154?
    Pamiętne lądowanie kpt WRONY na Okeciuw Warszawie – też wszyscy przeżyli choc lądował bez podwozia!

    Wszystko zależy od sytuacji i pilotów.

    Jeśli chca się ratować, to za wszelka cenę, a jesli chcą wszystkich ropier… też za wszlka cenę!

    Pamiętasz smigłowiec z premierem L. Millerem i awaryjne lądowanie – tez przeżyli wszscy!

    1. to dlaczego na drugim zdjęciu jest wysunięte podwozie ?

      1. RzG

        bo się wysunęło

  13. Marcin

    Ci którzy nie wierzą w zamach to głupcy. To że był to zamach wskazuje generalnie wszystko.
    1) samolot nie mógł się tak rozpaść na tyle kawałków po uderzeniu w brzozę- potwierdza to wielu profesorów oraz wiele wcześniejszych wypadków lotniczych
    2) nie możliwe jest aby nikt nie przeżył uderzenia samolotu w brzozę
    2) oddanie całego śledztwa rosjanom
    3) Dziwne samobójstwa kilku osób które coś wiedziały i były powiązane z tą tragedią
    4) dlaczego rosjanie nie oddazdzą czarnych skrzynek i wraku??? Bo mają coś do ukrycia ( moim zdaniem nigdy ich nie zobaczymy )
    5) Dlaczego Rosjanie niszczyli wrak co potwierdzają różne zdjęcia
    6) I wiele wiele innych przykładów
    Ci którzy nie wierzą w zamach albo są debilami i łykają wszystko co powiedzą politycy albo nie są polakami.

    1. ehhhh

      Najpierw przeczytaj wszystkie ekspertyzy i dokumenty śledztwa Millera… bo widać na 1 rzut oka, że masz wiedzę tylko i wyłącznie z internetów…

      1. romix

        “Ekspertyzy” Millera ,nie ośmieszaj się.

        1. Gucio

          Wg mnie osmieszaja sie ci co wierza w “espertyzy” roznych nawiedzonych idiotow inernetowych.

    2. kudłaty

      Samolot nie rozbił się na tysiące kawałków” po uderzeniu w brzozę” a po zderzeniu z ziemią i z tego samego powodu nikt nie przeżył.Brzoza była jednym z czynników stracenia kontroli nad maszyną efektem czego było zderzenie z ziemią,jakie wtedy występują przeciążenia przy takiej prędkości nawet laik wie.Panie Marcin i reszta hamujcie języki wyzywając ludzi od debili,bo Wam niewiele do tego stanu brakuje wierząc w teorie pseudo-profesorów wynajętych przez Macierewicza,którzy swoje tezy przedstawiają na podstawie doświadczeń na puszkach,żałosne!

      1. andrzej

        Kompletnie nie wiem, czy był zamach, czy nie. Wiem natomiast, ze sam wylot i przygotowanie lotniska i przyjęcie 100 polskich Vip-ów, wyglądało tak, jakby strona polska, wysyłała ten samolot do ostatniego lotu. Tam po prostu nikt nie czekał. Strony rosyjskiej nie biorę pod uwagę. Po stronie polskiej nikt nie był winny!!! Za to odpowiedzialne są służby rządowe, a nie prezydenckie. Dyletanctwo, głupota, czy działanie celowe? Dlaczego zestrzelony rakietą nad Ukrainą, pasażerski samolot, na wysokości 10 000 metrów, rozbił się na podobna ilosc kawałków, co polski TU154. Dużych elementów, była podobna ilość. To ciekawe. Nic nie jest takie oczywiste.

    3. annaagnieszka

      Cieszę sie ze ktos myśli tak jak ja:-) A może wiesz cos o chemtrails?

    4. romix

      Takimi są Polakami jak Michnik, Geremek i inni

    5. RzG

      4) dlaczego rosjanie nie oddadzą czarnych skrzynek i wraku??? Bo mają coś do ukrycia ( moim zdaniem nigdy ich nie zobaczymy ) albo chcą żeby debile się kocili tacy jak ty

    6. Wiesiadok

      On się chyba rozpadł po uderzeniu w ziemię? ??to był wypadek, katastrofa, w której zginęło niepotrzebnie tylu ludzi …cała ta wyprawa była niepotrzebna a Kaczyński dobrze o tym wie że posłał ich wszystkich na śmierć , niepotrzebną, nie zaplanowaną. ..on też tego nie chciał. …stało się. …

    7. tekila

      samobójstwa kilkudziesięciu osób!

  14. Bolec

    Zasadnicza różnica jest taka, że rządowy tupolew obrócił się na “plecy” a ten nie, dlatego tych katastrof nie można porównywać.

    1. NW NW

      Mylisz się. Obejrzyj niezależne dokumenty.

      1. Bolec

        No raczej rzadko się mylę. Ciekawe skąd masz niby te ,,niezależna dokumenty”? Jeżeli wierzysz we wszystko to co jest napisane w internecie to szczerze współczuję. Zresztą nawet jeden z rzekomych filmików na których Ja nic nie słyszę podpisany jest, że niby przeżyły tylko 3 osoby. Druga sprawa to fakt, że powyższy opis obala lata pracy komisji Macierewicza który twierdził, że brzoza jest zbyt słaba, żeby ściąć skrzydło.

        1. Piter

          Bolec. Łyknąłeś ten temat z półbeczką jak pelikan. Sam latam samolotami acro i zaręczam ci, że tupolew nie mógł wykonac beczki czy nawet półbeczki w sposób jaki został przedstawiony w oficjalnych raportach i w takiej przestrzeni. Nie chce mi się wyjaśniać dlaczego. Choć przyczyna jest prosta. To tyle. Jak nie myślisz co mówisz to nie mów co myślisz bo się tylko ośmieszasz.m

    2. bolcowi

      …kto wierzy w taką paranoję,że samolot TU 154 ŚCINA BRZOZę NA WYSOKOŚCI 7 METRÓW I JESZCZE OBRACA SIĘ O 180 STOPNI ,tylko głupiec może w to uwierzyć.

    3. Krzysztof

      Jasna sprawa i dlatego nie było jednego ciała w całości

    4. jasiu

      Nasz sie niby obrocil,bo brzoza urwala mu skrzydlo… Malo tego obrucil sie na wysokosci 20-30metro, czyli piloci musieli go w niezly korkociag wprowadzic zeby dazyc sie obrucic przed uderzeniem w ziemie majac na to mniej jiz sekunde

  15. Andrzej

    Po co te dyskusje, niech nowa komisja wsiądzie do drugiego TU 154, znajdzie pole (nie las 🙂 ) z 1-ną brzozą o średnicy 40 cm (powtarzam tylko 1-dną :)) i zetnie ja skrzydłem tym samym miejscem co w Smoleńsku spokojnie odlatując. Zgodnie z wszelkimi twierdzeniami pisowskich fanatyków i pseudo naukowców na 1000% zetnie. No to jazda, do dzieła 🙂
    Jak się uda uklęknę ja i moi przed Jarosławem Wielkim 🙂

    1. cartus

      Raport MAKu i Millera urągają inteligencji audytorium. Proszę się skupić na faktach (nie w TVN), a nie pokrzykiwać bez sensu…

      1. Andrzej

        A kto tu pokrzykuje, czyli co ? nie powinni próbować ? 🙂 ścinać ? dlaczego ? 🙂

        1. rafikzabki

          powinnni zrobić test samochodem albo kolejką bardzo szybka z doczepionym kawałkiem skrzydła i zrobić testy dla rozmaitych prędkości… podaje to jako laik… sfilmowane pokazałoby co naprawdę sie dzieje z pieńkiem brzozowym o rznej grbuości przy róznych prędkściach… myslę że kłopotu z zakupem złomowanych tutek z Rosji by nie było…I przekonało wszystkich za albo przeciw bardziej niż wyliczenia komputerowe…

          1. Mati

            gdybys sie choc troche zastanowil to doszedlbys do wniosku, ze inaczej zachowa sie obiekt lecacy w powietrzu, a inaczej samochod czy pociag na szynach. Czy ten naród kiedyś zmądrzeje..Przez 1000 lat jesteśmy głupim narodem i takim wydaje się, że pozostaniemy kolejny 1000…

      2. jebieknorowzpisu

        pierdolnij się w ten jebany pusty łen cwelu.

    2. RdB

      wyłóż cwaniaczku (!) ok 200 mln za tę tutkę ,
      potem w nią wsiądź i rozwal zgodnie ze swoim pomysłem.
      Zobaczymy co stanie się z Tu154 a ty przeżyjesz przeciez swój własny eksperyment, a Samarze dorobią ci co najwyże element “blacharki” tego skrzydła.
      Gwarantuję ci , że ścinając brzozę na wysokości 4-5m będziesz prawie kołami szorował po glebie
      natomiast utrącona brzózka nie spowoduje katapultowanie twej nowo zakupionej maszyny na kilkanaście m w górę by zrobić “przewrót na plecy [ połowa szerokości TU154 to ok 19 m.
      Więc nie jest mozliwe obrócić się na plecy GDYBY zostało ci 13m do krawędzi urwania mając skrzyło
      na wys ok 5m. arcsin (5/13) =22,6* =>gdybyś złapał przechył na skrzydło 22,6* to już tak urwanym skrzydłem szorowałbyś po ziemi ! a nie robił przewrotke na plecy.
      Policz sobie energię podrzucenia masy 80-100ton samolotu o kilkanaście m w górę – brzoza by tegonie zrobiła, nawet rosyjska brzoza.

      1. 200ml za tutkę to nic w porównaniu z tym, że ów wydatkiem możesz poprawić bezpieczeństwo 🙂

    3. Aaron

      Taki test można by zrobić , pewnie znalazłby się pilot odważny do tego zadania, jak nie Polak to może w śród Japończyków- gdyby mu dobrze zapłacić np. milion dolarów. Tylko gdzie jest druga Tutka-z usuniętego dywizjonu? Może już rozmontowana by nie było dowodu porównawczego?
      A le gdyby okazało się że samolot by sie nie rozpadł , wtedy trzeba by wszystkich zamieszanych w mataczenie przy wyjaśnianiu tej sprawy aresztować do ukończenia śledztwa. A sprawiedliwy sąd już powinien by wydać odpowiednie wyroki. Np. co niektórym kary Banicji, a Po zdelegalizować.

  16. Świadek

    Bankowo to nie był przypadek….śmiejący się bronek przy trumnach…zamyka temat….poza tym Palikot nawołujący do odwołania prezydenta przed wydarzeniami…..
    Ludzie co wy azbest jecie? pomyślcie logicznie cała flota rządowa wymieniona w trybie fast….szybciej sie nie da….
    pooglądajcie wiadomości z przed katastrofy co się działo w polityce…
    nie jestem za pisem, ale tych zdrajców z platformy rozstrzelać to za mało.

  17. KB

    proponuję zatem rozstrzygnąć eksperymentem… mamy przecież drugiego tupolewa… Antoni z ekspertami mogą nawet z wnętrza samolotu dokładnie odtworzyć warunki… a jeśli są tacy pewni zwycięstwa w pojedynku z tyci tyci malutką brzózką, to mają nawet klona prezydenta do dyspozycji….
    a jeśli uznają eksperyment za zbyt ryzykowny… to…
    NIECH PRZESTANĄ OŚMIESZAĆ POLSKĘ swoimi debilnymi teoriami!!!!!!!
    oto słowo na weekend….

    1. alkmaar

      KB debilny to cię zrobił

    2. RdB

      kb to qur… bydlę?

  18. RzG

    ale widzę że autor jak Macierewicz powrót do przeszłości do katastrofy Doszło do niej zaledwie kilka dni przed wypadkiem polskiego samolotu

    1. Botanik

      Gatunków brzozy jest mnóstwo wiec prawdopodobnie podczas polskiej katastrofy mieliśmy odczynienia z gat. “brzozy papierowej” a podczas tej widocznej na zdjęciu mógł to być gat. “brzozy pożytecznej”. Zagadka rozwiązana 😉

  19. mania

    A ja wam polecam oderwanie sie od tego chorego tematu , tym bardziej ze idą walentynki 😉 jeżeli jeszcze nie wiesz co wybrać dla swojej połowki zobacz tutaj ! http://prezent-walentynkowy.prv.pl

    1. alkmaar

      mania , skoro sa walentynki to idz sie walic .

  20. Krzysiek

    Panowie i Panie stało się ,co było przyczyną ?z pewnością czynnik ludzki, jeżeli bomba no to nikt i nic nie mógł zrobic ,a jeżeli nie było warunków do londowania no to oczywiste kto jest za sterami i kto odpowiada tylko że w wojsku jest jeszcze jeden czynnik presja i ona działa, a w tym przypadku było i to już od samego początku przed startem nie mnie jest dane osądzac kto i dlaczego ale wiele wątków jest tu pisane pod wpływem emocji mediów
    Ja myśle że ktoś wie, wiedział , jaka była prawda i może się jej dowiemy jak ktoś komuś dobrze zapłaci

  21. NA LITOŚĆ BOSKĄ KTO WAS UCZYŁ ORTOGRAFII!!!

    1. Katarzyna

      Pewnie nowy program w szkole! Ja się uczyłam w starym dlatego nie mam z tym problemu!

  22. Organizacja zamachu

    KATASTROFA Tu-204 Aviastar-TU Lot 1906 BYŁA TESTEM ( PRZEPROWADZONYM BEZ WIEDZY ZAŁOGI BO ZAMONTOWANE URZĄDZENIA WPROWADZAJĄCE W BŁĄD PILOTÓW, TAKIE SAME JAK W POLSKIM Tu-154, BYŁY STEROWANE Z ZEWNĄTRZ) PRZED PLANOWANYCH NA 10 KWIETNIA ZAMACHEM POLSKIEGO SAMOLOTU. PRAKTYCZNIE NIE USZKODZONA, W WYNIKU KATASTROFY 22 MARCA, KABINA PASAŻERSKA I KOKPIT Tu- 204, WSKAZAŁ ZAMACHOWCOM KONIECZNOŚĆ ZASTOSOWANIA W POLSKIM Tu-154 BARDZIEJ RADYKALNEGO URZĄDZENIA, PRAWDOPODOBNIE SPECJALNYCH ŁADUNKÓW, KTÓRE DAWAŁY PEWNOŚĆ CAŁKOWITEJ DESTRUKCJI SAMOLOTU A W KONSEKWENCJI ZABICIA WSZYSTKICH PASAŻERÓW I ZAŁOGI.

  23. Roman

    Podobieństwo uderzające. Tak jakby skoczyć z pierwszego piętra raz na nogi, na raz na główkę.

  24. error

    9/11 cos couderzylo w Pentagon – “smolot” skosil mase slupow oswiietleniowych nie tracac skrzydel. Wie dajcie se siana z te brzusko.

  25. error

    TU-154
    rozpiętość [m] 37,55
    wysokość [m] 11,4
    Zgodnie z prawami fizyki samolot po utracie skrzydla na wysokosci jakiej znajdowala sie Tutka, powinien utracic sile nosna i zaczac opuszczac nos samolotu w dol. Przyjmujac dowolna wysokosc sciecia brzozy do 7m, samolot nie zdarzylby sie obrocic, poniewaz samolot juz zaczynal by kolami siegac gruntu. Biorac pod uwage wysokosc na jakiej znajduja sie skrzydla (przy uziemieniu) ok 4-5m, co daje nam ok 2m do gruntu w momencie sciecia, oraz to, ze samolot nie stracil calego, lecz czesc skrzydla, to jasnym staje sie, ze jego gabaryty nie pozwalaja na zrobienie jakiejkolwiek beczki na tej wyskosci, a wrecz pozostaly kikut powinien kroic grunt jak maslo. Brak bruzdy przeczy calkowicie o probie ladowania. Prosze sobie popatrzyc na podobne katastrofy na przestrzeni lat i Wam sie drodzy panstwo rozswietli, iz oficjalna wersja MAK i tuskowych komisji to ssanie z brudnego palucha.

    Pozdrawiam

  26. error

    No i na koniec co sie stalo z paliwem w skrzydle? Tam sie powinno palic jak cholera. Niestety ani raporty, ani filmy nie potwierdzaja duzego pozaru, lecz kilka malych punktow zapalnych. Na filmach strazacy wyraznie nie maja co gasic.

    Pzdr

  27. error

    mala errata do tekstu 2giego.

    Nie beczka, a korkociag.
    I samolot nie przechyli sie na strone ucietego skrzydla, a calego, bo po prostu jeste ciezsze, ubytek skrzydka oraz paliwa.

    1. Korektor

      Tak a gdyby odciąć oba skrzydła to samolot pozbawiony ich ciężaru poderwałby się ostro w górę. Brawo.

  28. error

    @Korektor nie uniosl a zaryl – vide grawitacja.

  29. WD

    Lądował na brzuchu, a brzuch jest mocniejszy.

  30. Aviator

    Na dodatek przed startem z WAW piloci nawet nie mieli aktualnych raportów pogodowych na podstawie których nie powinni nawet wystartować legalnie.
    Nie mieli też zaplanowanego żadnego lotniska zapasowego tak jak to się robi w liniach lotniczych.
    Zero planu B.

  31. WIADOMO ze do KATASTROFY przyjezdzaly samochody POGOTOWIA RATUNKOWEGO; LEKARZE i kierowcy z tych samochodow powinni byc przesluchani.
    Ci wszystcy co obrazaja, Pana Macierewicza po wyjasnieniu Katastrofy, powinni go przeprosic

Leave a Comment

UDOSTĘPNIEŃ